Dubbele afdrachten

Dubbele afdracht
Het kan voorkomen dat u als sportvisser lid bent van meerdere verenigingen en u meerdere malen de landelijke afdracht heeft betaald.
U heeft recht op retournering van de teveel betaalde afdracht als u meerdere VISpassen heeft zonder x rechts naast het lidnummer. De oorzaak hiervan is dat de persoonsgegevens bij één van de verenigingen niet kloppen, waardoor u niet gematched bent. Tevens is het mogelijk om de afdracht terug te vragen als u nieuw lid bent geworden middels een Voorlopig Bewijs van Lidmaatschap (VBL) bij een nieuwe vereniging, terwijl u al lid was van een andere vereniging.

Als u een extra VISpas (x rechts naast het lidnummer) in uw bezit heeft die u niet middels het voorlopig bewijs van lidmaatschap heeft verkregen, maar direct via de vereniging, dan verzoeken wij u om de teveel betaalde afdracht bij de vereniging terug te vragen.

Om de dubbele afdrachten terug te vragen verwijzen wij u door naar de site van Sportvisserij Nederland

Bij problemen kunt u contact opnemen met Sportvisserij Nederland: tel. 0900-2025358

Klic hier voor het formulier dubbel afdracht