Het laatste verenigingsnieuws

jeugdviscursus

publicatiedatum: Maandag, 26 februari 2018

Hallo meisjes / jongens, op vrijdag 2 maart start de jeugd viscusus 2018 weer, als jij wilt leren hoe je een visje moet vangen geef je dan op bij de jeugd commissie

nachtvispassen

publicatiedatum: Vrijdag, 5 januari 2018

Beste karper Vissers wij van ZHV-Zelhem hebben de 50 nachtvispassen uitgegeven. mocht je toch willen nachtvissen op de Markeplas ik heb nog een aantal nachtvispassen van HHV-Hengelo bij mij. stuur een mail aan henkweerdesteijn@hotmail.com en je krijgt bericht terug over hoe en wat.

Nieuwe vispas 2018

publicatiedatum: Zondag, 12 november 2017

Beste leden van de ZHV het is weer zo ver, de leden die per acceptgiro betalen krijgen deze rond 25 november thuis gestuurd. De leden met een incasso word op 1december afgeschreven. deze worden voor 1 januari thuis afgeleverd. Op 13 december is weer de jaarvergadering in de kantine van de Camping Pluimerskamp Pluimersdijk 2 Zie voor verdere info de agenda.

Combipas Markeplas

publicatiedatum: Donderdag, 30 juni 2016

Samen met HHV-Hengelo hebben we een comb1-pas uitgegeven voor de Markeplas. De combi-pas bestaat uit 2 dagen en 1 nacht en de kosten hier van zijn 15.00 euro. Verkrijgbaar bij Dierenspeciaalzaak Molenkamp Hummeloseweg 28 te Zelhem, en bij de Carp Company te Doetinchem In Hengelo bij de Boekhandel aan de Spalkstraat 14

uitzet spiegel karper.